Maijā tika pabeigta datu vākšana un projekta komanda uzsāka to apstrādi. Kopumā tika iegūti dati no aptuveni 2000 skolēniem no 120 Latvijas skolām dažādos reģionos.
2022. gada 27. maijā M. Fernandezs un S. Surikova uzstājās Rēzeknes zinātniskās konferences “Society. Integration. Education” sesijā ar referātu “Conceptualizing the effectiveness research of an online curriculum for virtue education in Latvia”, kas tika publicēts konferences rakstu krājumā. Raksts pieejams šeit!
Viena no projektā plānotajām aktivitātēm saistīta ar morālās dilemmas izmantošanu virtuālajā realitātē. Šīs aktivitātes īstenošanai projekta komanda sadarbojās ar virtuālās realitātes (VR) kompāniju Vividly un Olaines 2. vidusskolu, kurā strādā arī mūsu projekta eksperte Anna Sidorova.
Projekta komanda un VR uzņēmums kopā ar skolēniem strādāja 2 stundas, kurās skolēni tika iepazīstināti ar morālās dilemmas metodi un tika iesaistīti jaunas morālās dilemmas veidošanas procesā. Skolēnu izveidotās morālās dilemmas tiks izmantotas tālākajā pētījuma gaitā, un tās plānots pilotēt sadarbībā ar Vividly. Metodes efektivitāti plānots pārbaudīt nākamajā gadā.
Leave a Reply