Jūlija beigās ievērojamā žurnālā Journal of Moral Education (Q1) tika publicēts M. Fernandesa, I. Maslo un S. Surikovas raksts par rakstura un tikumiskās audzināšanas izpratni skolas vidē “Comprehension of character and virtue education: Analysis and synthesis of narratives from school practice”. Ar atsauci uz projektu žurnālā Historia Scholastica publicēšanai tika pieņemts projketa galvenā izpildītāja M. Depaepes zinātniskais raksts “Jenseits der pädagogischen Illusion? Historischvergleichende Überlegungen zur Wirkungsgeschichte der moralischen Bildung von Kindern und Jugendlichen”, kurā aprakstīti vēsturiski apsvērumi saistībā ar bērnu un jauniešu tikumiskās audzināšanas ietekmes vēsturi. Jūlija mēnesī tika arī sagatavotas 97 individualizētas prezentācijas, kas tiks nosūtītas visiem klašu audzinātājiem, kuri piedalījās efektivitātes pētījuma 2. mērījumā. Arī pēc jūnija konferences Madridē tika uzsākta sadarbība ar 9 dalībvalstīm no European Character and Virtue Association (ECVA), lai gatavotu kopīgu pētniecisku projektu 2024. gadā.
Leave a Reply