1. un 22. aprīlī M. Fernandezs un G. Elksne tikās attālināti ar divām bakalaura līmeņa studentu grupām (31 students), lai turpinātu izvērtēt vidusskolas programmas iestrādes. Kopumā saņemtas 169 atgriezeniskās saites anketas par visām 36 nodarbībām, kas iekļautas vidusskolas programmā. 11. aprīlī projekta mājaslapā tika publicēta ziņa par plānoto programmas efektivitātes izpētes 2. mērījumu, kurā aicināti piedalīties120 klašu audzinātāji, kas strādā 3.,6. un 8. klasēs. Vairāk lasiet šeit!
Programmas digitalizācijas jomā, šajā mēnesī arī tika saņemtas 11 atgriezeniskās saites anketas no pieciem 8. klases skolotājiem, kuri praksē pārbaudīja digitalizētās prezentācijas, strādājot ar “Classpoint” rīku. Aprīļa beigās (27.04.) projekta komandas pārstāvji (M. Fernandezs, T. Pīgozne, R. Vējiņš) sadarbībā ar diviem VR kompānijas “Vividly” pārstāvjiem viesojās Lietuviešu vidusskolā un darbojās ar 11. klases skolēniem. Tikšanās mērķis bija pilotēt projektā izveidoto virtuālās realitātes pieredzi un diskutēt par morālo dilemmu, kas tajā ir attēlota. Tikšanās laikā tika savākti dati, kas tiks prezentēti ECER starptautiskajā konferencē augusta beigās.
Leave a Reply