Maija sākumā tika iesniegti projekti “Tikumiska izaugsme draudzības sekmēšanai: Dziļas draudzības un morālās attīstības mijiedarbības teorētiska izpēte” LU un BA zinātnieku (profesoru) grantu konkursam un “Ģimenes vērtībās balstīta tikumiskā dzimumaudzināšana veicināšana Latvijas izglītības sistēmā” LU un BA pētniecības un attīstības grantu konkursam.
Maija 2. nedēļā turpinājās longitudinālā pētījuma 3. mērījuma datu vākšana visā Latvijā. Turklāt, 10. maijā M. Fernandess un S. Surikova uzstājās REEP 2024 konferencē ar referātu “A Longitudinal Study on the Development of Moral Character in Early Adolescents: Intermediate Results”, bet 22. maijā tika arī prezentēts pētījuma komandas referāts “Teachers’ motivations, beliefs, and expectations regarding moral education in upper secondary education” Rēzeknes tehnoloģijas akadēmijas konferencē. Referāti tika publicēti abu konferenču rakstu krājumos.
Maijā arī tika pieņemti publicēšanai ar I Ķesteri un M. Depaepi sagatavotais raksts “The Legitimization Discourse of Virtue Education under Dictatorship and Its Reception in the Schools of Soviet Latvia from 1947 to 1982” 1. kvartiles žurnālā Encounters in Theory and History of Education un pētnieku komandas raksts “Dynamics of primary school pupils’ beliefs about the development of their moral character” LU konferences rakstu krājumā.
18.maijā projekta eksperte B. Balandīna un projekta vadītājs M. Fernandess Rīgas Ziepniekkalna vidusskolā vadīja nodarbību par draudzību un piedalījās tikumiskās audzināšanas programmas “e-TAP” atklāšanas svētkos 2.-3. klases skolēniem, viņu skolotājiem un skolas vadības pārstāvjiem. Tika arī iesniegts publicēšanai žurnālā Cogent Education Apvienotās Karalistes pētnieces K. Akrivou un projekta vadītāja raksts “The ‘Person of moral growth’: A model for moral development based on personalist virtue ethics”, kā arī tika publicēti vairāki ieraksti Facebook lapā par sadarbību ar Ziepniekkalna skolu un uzstāšanos konferencēs.
Leave a Reply