Pilotēšana uzsākusies 1. februārī straujiem tempiem. Katram skolotājam aizsūtīta personīga vēstule no viņam piešķirtā mentora ar pilotēšanas norādījumiem un materiāliem. Katru dienu tika saņemtas starp 10 un 15 atgriezeniskās saites anketas, ko skolotāji aizpilda pēc katra nodarbības plāna izmēģināšanas. Tas skaits ir ļoti augsts, ņemot vērā apstākļus, kuros skolotājiem jāstrādā šobrīd COVID ierobežojumu dēļ.
Skolotāju atbalstīšanai projekta ietvaros 2. un 3. februārī notikušas divas ievada lekcijas par tikumisko audzināšanu, kurās piedalījās kopā apmērām 230 skolotāji. Lekcijas ieraksts un lekciju materiāli (prezentācija u.c.) pieejami šeit: https://drive.google.com/drive/folders/1lZSKJxRH0HiW_xAUzrA13PenW3InvIf1
Februāra vidu notikusi arī maģistrantu Lindas Kovaļevskas un Betātes Balandīnas un projekta vadītāja Manuela Fernandeza virtuāla uzstāšanās ar referātu “Virtue education programme “e-TAP”: fit and innovativeness in the context of preschool and primary school education in Latvia” Latvijas universitātes 79. starptautiski zinātniskās konferences sekcijā « Traditions and innovations in preschool and primary education work ». Saite uz pasākumu pieejama šeit (https://www.ppmf.lu.lv/petnieciba/konferences/lu-konferences/lu-78-starptautiska-zinatniska-konference/sekcija-augstskolas-pedagogija-jauni-izaicinajumi-studiju-procesa-1-4/ , bet tiešsaistes kopsavilkums apskatāms šeit: https://www.apgads.lu.lv/izdevumi/htqe-2021/41/
Leave a Reply